Hafta 2: "Fashion Imitates Art" Said the Little Sweet Bunny...

Modaya olan derin, yoğun ve son derece içten sevgimi dile getirdiğim yazının ardından, eski web sitelerime daldım- benden 6 yılımı aldı bu sektör bakalım bana ne kalmış... Dosyalardan Paco Peregrin'in resimlerine bakarken bir yandan da adını google'ladım bakalım bu aralar neler yapmış diye.





Mark Ryden'ı son derece "afacan" bulurum, kollektif olarak "iyi-güzel-masum" bulduğumuz imgelere meydan okuması çok etkileyici gelir. Google'larken Ryden'in en çarpıcı resimlerinden bir tanesinin Peregrin tarafından "hayata" getirilmiş haliyle karşılaştım. "Rahatsız edici yaratıcılık" sanırım böyle bir şey.



















Ryden kadar afacan olmasa da, Melanie Delon'un çizgilerini de paylaşmak istedim. Airbrush tekniği kullanıyor, ve bence detaylarda ve yüz ifadelerinde harikalar yaratıyor. Giysilerdeki kumaşın dokusu neredeyse gerçek gibi, kumaşın cinsini bile söyleyebilirsiniz.










Size Melanie Delon, Mark Ryden ve Paco Peregrin'le iyi haftalar dilerim. Ayrıca doktorunuz, tavşanların göründükleri kadar sevimli olmadığına inananlar için bir doz da Bunnylicious öneriyor...

Yorumlar